Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing

Licență
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 94 în total
Cuvinte : 20919
Mărime: 54.96KB (arhivat)
Publicat de: Manole Todor Marcu
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Criveanu Ion
Reprezinta lucrarea mea de diploma. A fost prezentata in anul 2001 in cadrul Facultatii de stiinte economice, sectia Managementul firmei

Extras din licență

1.1. INFORMA|IILE DE MARKETING }I M{SURAREA CERERII PIE|EI

Pentru a realiza analiza, planificarea ]i controlul activit[ii de marketing, managerii au nevoie de informaii despre cerere, clieni, concureni, intermediari ]i ali factori care acioneaz[ la nivelul pieei. Un specialist @n marketing a exprimat acest lucru prin urm[toarele cuvinte "A conduce bine o firm[ @nseamn[ a fi st[p`n pe viitorul ei; iar a fi st[p`n pe viitor @nseamn[ a ]ti s[ lucrezi cu informaia". Operatorii de marketing consider[ tot mai mult informaia nu doar un element ajut[tor @n adoptarea unor decizii mai bune, ci o adev[rat[ valoare de marketing, care poate oferi dein[torului un avantaj competitiv.

#n secolul trecut, majoritatea firmelor erau de dimensiuni reduse ]i @]i cuno]teau direct clienii. Patronii culegeau informaiile petrec`ndu-]i timpul @n preajma oamenilor, observ`ndu-le comportamentul ]i pun`ndu-le diverse @ntreb[ri. Dar, @n secolul nostru, nevoia de informaii mai multe ]i mai bune a crescut ca urmare a influenei a numero]i factori. Pe m[sur[ ce @]i extind activit[ile la scar[ naional[ sau internaional[, firmele au nevoie de un volum tot mai mare de informaii despre piee din ce @n ce mai vaste, at`t @n ceea ce prive]te capacitatea, c`t ]i suprafaa. Pe m[sur[ ce veniturile cresc ]i consumatorii au criterii tot mai stricte de cump[rare, comercianii au tot mai mult[ nevoie de informaii de calitate @n leg[tur[ cu modul @n care cump[r[torii reacioneaz[ la diverse produse ]i la diferii stimuli de marketing. Iar pe m[sur[ ce comercianii folosesc instrumente de marketing mai complexe ]i se confrunt[ cu o concuren[ tot mai puternic[, ei trebuie s[ dispun[ de tot mai multe informaii referitoare la eficiena utiliz[rii acestora.

Operatorii de marketing sunt adeseori nemulumii de faptul c[ nu dispun de suficiente informaii utile sau c[ dispun de prea multe informaii inutile. #n ceea ce prive]te distribuia informaiilor la nivelul organzaiei, ei spun c[ p`n[ ]i identificarea elementelor de interes minor este o operaiune care necesit[ un efort deosebit. Subordonaii pot s[ "rein[ " acele informaii care, @n opinia lor, reflect[ necorespunz[tor performanele proprii. De multe ori, fie informaiile importante sosesc prea t`rziu pentru a mai putea fi utilizate, fie cele care sosesc la timp nu sunt exacte. Iat[ de ce, managerii de marketing au nevoie de informaii mai multe ]i mai bune.

Firmele au capacitatea de a oferi managerilor informaiile necesare, dar adeseori ele nu se folosesc @n mod corespunz[tor de aceast[ capacitate. Multe companii analizeaz[ @n prezent nevoile de informare ale managerilor lor, proiect`nd sisteme informaionale care s[ vin[ @n @nt`mpinarea acestora.

Preview document

Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 1
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 2
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 3
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 4
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 5
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 6
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 7
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 8
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 9
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 10
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 11
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 12
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 13
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 14
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 15
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 16
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 17
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 18
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 19
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 20
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 21
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 22
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 23
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 24
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 25
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 26
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 27
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 28
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 29
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 30
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 31
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 32
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 33
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 34
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 35
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 36
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 37
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 38
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 39
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 40
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 41
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 42
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 43
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 44
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 45
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 46
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 47
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 48
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 49
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 50
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 51
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 52
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 53
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 54
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 55
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 56
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 57
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 58
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 59
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 60
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 61
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 62
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 63
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 64
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 65
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 66
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 67
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 68
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 69
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 70
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 71
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 72
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 73
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 74
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 75
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 76
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 77
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 78
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 79
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 80
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 81
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 82
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 83
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 84
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 85
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 86
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 87
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 88
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 89
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 90
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 91
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 92
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 93
Studiu privind promovarea vânzărilor și politica de marketing - Pagina 94

Conținut arhivă zip

  • Studiu privind Promovarea Vanzarilor si Politica de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Studiu de Marketing al Produselor Cottura la Zoppas Industries România

CAPITOLUL I. INFORMAŢII GENERALE DESPRE PRODUSE ŞI FIRMA PRODUCĂTOARE 1.1. Prezentarea Grupului ZOPPAS 1.1.1.Istoria firmei Istoria firmei...

Strategii asociate mixului de marketing internațional - studiu de caz SC Italcars SRL

INTRODUCERE Faptul că am ales această temă nu este unul întâmplător. Ideea de la care a plecat acest proiect, cea care a constituit punctul de...

Tehnici Promoționale

CAPITOLUL I Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing 1.1 Mixul de marketing- generalităţi Prin conceptul de...

Politica promoțională a firmei Coca Cola

INTRODUCERE Această lucrare a fost realizată cu scopul de a analiza componenţa promoțională a mixului de marketing din cadrul companiei Coca-Cola....

Formarea Politicii de Comunicare și Promovare în Activitatea de Marketing

INTRODUCERE Actualitatea temei investigate. Dinamismul societății contemporane şi perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații...

Strategii de Promovare a Produselor și Serviciilor - SC Mobam SA

INTRODUCERE Procesului de comunicare şi promovare i se atribuie accepţiuni deosebite de către diferiţi autori, în general, în acesta se includ...

Competitivitatea Economică și Avantajele Competitive ale Firmelor

INTRODUCERE Definirea riguroasă a competitivităţii este dificilă sau, probabil, chiar imposibilă; ea nu poate fi formulată în mod concis datorită...

Promovare produs. Studiu privind activitatea de marketing a societății comerciale Hehn SRL

Introducere Bucurându-se de o atenţie deosebită în rândul firmelor din economiile avansate şi deţinând o pondere din ce în ce mai ridicată în...

Ai nevoie de altceva?