Studiu Tehnico-Economic privind Dezvoltarea Portului Galati

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 4 
Capitolul 1.Transportul fluvial modern 5 
1.1. Transportul fluvial 5
1.2. Prezentarea elementelor generale ale transportului fluvial 9
Capitolul 2.Introducerea in managementul proiectelor 13 
2.1. Definitii 13
2.2. Managerul de proiect 13
2.3. Activitatile de management ale proiectului 14
2.4. Stabilirea tipului de organizare de proiect 15
2.5. Planificarea proiectului 16
2.6. Conceptul de proiect 18
Capitolul 3. Prezentarea situatiei actuale a portului Galati 24
3.1. Administratia Nationala a Porturilor Dunarii Maritime Galati 24
3.2. Prezentarea Portului Galati 27 
3.3. Activitatea economica a Portului Galati 34
3.3.1. Traficul de containere in Portul Galati 37
3.4. Zona libera Galati 39
Capitolul 4. Proiecte de dezvoltare a Portului Galati 43 
4.1. Proiecte de dezvoltare aflate in proces de derulare 43
4.2. Studiul tehnico economic pentru dezvoltarea Portului Galati 46
4.2.1. Proiect de investitii ,,Parcul logistic industrial-portuar Galati" 48
Concluzii finale 51
Bibliografie 52


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Avantul economic inregistrat de societatea umana in ultima perioada, a implicat o crestere fara precedent a comertului international. La realizarea circulatiei volumului imens de marfuri, transportului fluvial i-a revenit un rol foarte important, acesta reprezentand modalitatea cea mai ieftina si sigura de transport , dupa cel maritim. 
Transportul fluvial este o activitate economica de factura nationala si internationala si de aceea trebuie sa fie conceput si organizat in mod obligatoriu, atat in raport de necesitate, cat si pentru asigurarea rentabilitatii. 
Portul fluvial reprezinta pilonul cel mai important in desfasurarea activitatii transportului pe fluviu, acesta fiind un nod economico-social de mare importanta. 
In aceasta lucrare sunt evidentiate si dezbatute aspecte referitoare la dezvoltarea portului Galati, precum si proiectele care se impun ptr realizarea acestui lucru.
CAPITOLUL 1
TRANSPORTUL FLUVIAL MODERN
1.1. TRANSPORTUL FLUVIAL
Avand in vedere avantul economic inregistrat in societatea umana, in ultima perioada de timp s-a inregistrat o crestere, fara precedent a comertului mondial, a traficului cu materii prime de baza necesare industriei, agriculturii cat si schimburilor de produse finite industriale sau alimentare. Participarea activa la diviziunea mondiala a muncii a impulsionat schimburile de valori materiale dintre tarile aflate in diverse zone geografice, participarea conferita reprezentand o necesitate a epocii moderne, o conditie care asigura progresul economic si social al fiecarei natiuni. La realizarea circulatiei volumului imens de marfuri, transportului naval ii revine un rol de prim ordin, atat cantitativ cat si ca operativitate, fluviile formand o punte de legatura fizica sigura, eficienta si necesara intre orase, care poate influenta rentabiliatea, operarea, dezvoltarea si conducerea au o asemenea amploare incat problemele implica rezolvarea lor la nivel central, guvernamental, toata activitatea in ansamblu fiind strans determinata de factorul politic si economic national.
Comertul fluvial modern este o activitate economica vasta si completa, atat ca volum al marfurilor aflate in trafic anual si ca valoare materiala a acestora, la care se adauga investitiile uriase, de inalta tehnicitate, reprezentate de nave, ca mijloace de transport si de porturile moderne, ca moduri de transbordare. Transportul fluvial, ca activitate economica de factura nationala, trebuie conceput si organizat in mod obligatoriu atat in raport de necesitate cat si pentru asigurarea rentabilitatii. Functia sa principala este de a face legatura intre productie si consum. Conditiile actuale ale dezvoltarii economiei mondiale, impune transportului fuvial, doua trasaturi esentiale de natura economica:
1).Eficienta economica, in sensul satisfacerii depline a cerintelor materiale ale acestei cerinte fiind transporturile;
2).Rentabilitatea, ca o conditie esentiala a unei activitati economice ample in cuantumul costurilor transporturilor si operatiunile conexe lor avand rolul lor determinant.
Obiectivul fundamental al comertului si, implicit, al transportului maritim este asigurarea circuitului normal de marfuri pe plan national si international in siguranta, la timp optim, cu eficienta economica si in conformitate cu conventiile si clauzele contractuale in vigoare. Alta latura a analizei eficientei economice a transporturilor este implicatia acestuia in volumul final al pretului. Pretul se constituie prin insumarea cheltuielilor efectuate pana la finalizarea unui proces si se poate constitui din cheltuielile de ambalare, cheltuielile de transport, cheltuielile de asigurare si alte cheltuieli. In cadrul acestora, cheltuielile de transport se structureaza in functie de conditiile de livrare dar si forma de transport abordata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Tehnico-Economic privind Dezvoltarea Portului Galati.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!