Studiul Ofertei Turistice. Studiu de Caz Lantul Accor. Hotel IBIS Constanta

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 5
Cap. 1 Conceptul de lant hotelier international si strategia de dezvoltare 6
1.1.Istoricul lanturilor hoteliere internationale 6
1.2.Lanturile hoteliere internationale din Romania 8
1.3.Politici investitionale in Romania 9
Cap.2 Lantul Accor-Hotel Ibis Constanta 11
2.1.Prezentarea grupului Accor 11
2.2.Lantul hotelier Ibis 12
2.2.1.Conceptul Ibis 12
2.2.2.Restaurantul la Ibis 14
2.2.3.Politica de calitate a lantului Ibis 15
2.2.4.Cardul de fidelizare Accor 16
2.2.5.Clientii hotelurilor Ibis 17
2.3.Prezentare generala Hotel Ibis Constanta 18
2.3.1.Politica de produs 18
2.3.2.Structura organizatorica 21
2.3.3.Serviciile hoteliere de baza si suplimentare 24
2.3.4.Spatiile de cazare 25
2.3.5. Serviciile ofertie de restaurantul Sud & Cie 26
2.3.6.Salile de conferinte 28
2.3.7.Politica tarifara 29
2.4.Politica de distributie 32
2.5.Politica de promovare 33
Cap 3 Analiza eficientei serviciilor care alcatuiesc oferta turistica a Hotelului Ibis Constanta 38
3.1.Indicatorii circulatiei turistice 38
3.1.1.Gradul de ocupare 38
3.1.2.Numarul de turisti 40
3.1.3.Numarul de innoptari 41
3.2.Eficienta activitatii economice la Hotelul Ibis Constanta 42
Concluzii 48
Bibliografie 49


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Evolutia turismului se caracterizeaza, la nivel mondial, printr-o tendinta de crestere datorita influentei factorilor economici, demografici, politici, sociali. Turismul international are, in aceasta situatie, cea mai importanta crestere datorita dorintei oamenilor de a vizita alte tari, de a cunoaste alte civilizatii, obiceiuri dar si datorita progresului tehnic inregistrat in domeniul transporturilor, progres care permite calatorii mai rapide si mai confortabile pe distante din ce in ce mai lungi. 
Astazi, in Romania, turismul constituie unul din domeniile de activitate social economica in plina ascensiune. Dezvoltarea durabila din turism se poate imagina doar intr-un context de masuri care se refera la definirea precisa a obiectivelor activitati turistice la nivel macroeconomic si microeconomic, impunerea unor noi standard superioare de calitate competentei tehnice a serviciilor oferite, cresterea calitatii functionale, relationale, prin reorientarea culturii organizatiei si perfectionarea pregatirii agentilor economici implicati in oferta turistica in special in tehnici de studio al pietei de orientare a eforturilor in concurenta interna si externa.
Oferta turistica grupeaza ansamblul elementelor care concura la detinerea produsului turistic: potentialul natural si antropic, diversitatea bunurilor material destinate consumului turistic, forta de munca specializata in activitatile turistice, infrastructura turistica si conditiile de comercializare. 
Ca studiu de caz, am analizat activitatea Hotelului Ibis Constanta, hotel ce apartine de lantul Accor Hotels, lant ce a luat fiinta in anul 1983, ce se afla pe primul loc in Europa ca numar de camere si pe locul doi in lume, in prezent lantul cuprinzand un numar de 4.111 de hoteluri in 100 de tari.
Capitolul I Lantul hotelier international si locul sau in turismul actual 
1.1.Istoricul lanturilor hoteliere internationale
De-a lungul timpului, activitatea hoteliera s-a dezvoltat in concordanta cu insasi evolutia vietii economico-sociale. La sfarsitul evului mediu, in Elvetia si Germania, inaintasii hotelierilor de astazi ridicasera deja confortul si calitatea serviciului la un nivel de referinta. In Franta, incepand cu secolul al-XVI-lea, gastronomia a fost cea care a indeplinit rolul de locomotiva pentru dezvoltarea intregului sector de activitate.
"Pentru a se adapta mai bine dinamismului cererii, dar si pentru a contracara extinderea lanturilor hoteliere integrate -- care capata noi dimensiuni prin incheierea de contracte de franciza si de management, chiar cu unele dintre hotelurile independente -- o parte dintre hotelurile independente se asociaza in lanturi hoteliere voluntare1". 
In prezent, in lume, un principiu de baza al exploatarii unui hotel este considerat a fi disocierea fondului de comert, pe de o parte, si a patrimoniului imobiliar, pe de alta parte, ca alternativa a societatii unice.
Prin urmare, persoana juridica ce detine proprietatea fondului de comert este distincta de persoana care detine patrimonial imobiliar. Controlul societatilor il poate avea un investitor unic sau investitori diferiti. 
Lanturile hoteliere voluntare. Fenomenul lanturilor hoteliere voluntare (asociatii de hoteluri independente ) a luat avant odata cu intrarea in deceniul VIII, ca reactie de aparare la extinderea lanturilor hoteliere integrate.
1 Ionescu I. - "Economia intreprinderii de turism si comert"-Editura Oscar Print Bucuresti, 2005;
Caracteristici. "Un lant hotelier voluntar este o uniune benevola de hotelieri independenti, care--oferind un produs hotelier relativ omogen din punct de vedere al confortului si al serviciului, desi diferentiat din punct de vedere al arhitecturii si al amenajarii--promoveaza si dezvolta o marca unica, colectiva. Hotelurile aderente nu sunt proiectate de la inceput pentru a respecta anumite norme1".


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiul Ofertei Turistice. Studiu de Caz Lantul Accor. Hotel IBIS Constanta.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!