Tehnici Promotionale

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I 4
Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing 4
1.1 Mixul de marketing- generalitati 4
1.2 Politica de produs 4
1.3 Politica de pret 9
1.4 Politica de plasare/distributie 10
1.5 Politica de promovare- notiuni generale 11
Capitolul II 13
Promovarea vanzarilor- instrument comunicational destinat fidelizarii consumatorilor 13
2.2 Tehnici de promovare a vanzarilor 14
2.3 Cadrul legislativ privind promovarea in domeniul turismului 15
2.4 Sistemul de comunicatie al firmei turistice si activitatea de promovare 17
2.5 Publicitatea 19
2.5.1 Rolul publicitatii 22
2.6 Promovarea vanzarilor 23
2.6.1 Tehnica de promovare si formele sale 24
2.7 Relatiile publice 25
2.8 Fortele vanzarilor 27
Capitolul III 30
Studiu practic privind utilizarea tehnicilor promotionale in cadrul Agentei Malya Travel 30
3.1 Metodologia de cercetare 30
3.1.1 Scopul proiectului 30
3.1.2 Obiectivul principal 30
3.1.3 Planul de marketing 30
3.2 Prezentarea destinatiei 31
3.3 Analiza pietei 33
3.3.1 Identificarea pietei 33
3.3.2 Segmentarea pietei 34
3.3.3 Piata tinta 35
3.3.4 Factori care influenteaza comportamentul consumatorilor 35
3.4 Produsul turistic Pola (Croatia) - Vichy (Franta) 36
3.4.1 Descrierea detaliata a produsului turistic 36
3.4.2 Atributele produsului si analiza pe componente 37
3.5 Politica de pret a produsului turistic 38
3.5.1STRATEGIA DE PRET 39
3.5.2 NIVELUL PRETULUI 40
3.6 Politica de promovare 42
3.6.1 Reclama/marketing direct 42
3.6.2 Promovarea vanzarilor 44
3.6.3 Relatii publice 44
Concluzii si propuneri 45


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing
1.1 Mixul de marketing- generalitati
Prin conceptul de marketing-mix se intelege orientarea activitatii de marketing a intreprinderii - in functie de resursele interne si de conditiile pietei - prin combinarea intr-un tot unitar, coerent, sub forma unor programe, a elementelor politicii de produs, de pret, de distributie si de promovare. Modul in care intreprinderea concepe dezvoltarea activitatii sale, directiile de perspeciva si actiunile practice, concrete, vizand valorificarea potentialului sau in concordanta cu cerintele pietei, caracterizeaza politica de marketing 
Fiecare politica este un element esential in cadrul mixului de marketing, iar absenta unei politici sau existenta unor deficiente in realizarea si aplicarea acesteia va genera deficiente in intreg sistemul de marketing.
Structura concreta a mixului, pozitia ocupata de fiecare dintre elementele sale componente vor depinde de posibilitatile intreprinderii si de solicitarile pietei; in consideratie vor intra, de asemenea, optica decidentului, capacitatea lui de realizare a celei mai inspirate combinatii de instrumente, corespunzatoare conditiilor concrete in care isi desfasoara activitatea.
In cazul mixului de marketing hotelier, fiecare din cele patru componente ale mix-ului de marketing- produs, pret, prmovare, distributie) are importanta si rolul sau, insa de existenta produsului depinde existenta unitatii turistice. Daca nu ar exista produsul, celelalte elemente ale mix-ului nu ar mai avea sens.
1.2 Politica de produs
Industria turistica cuprinde o varietate mare de afaceri care urmaresc indeplinirea unui singur scop: furnizarea de produse si servicii necesare sau dorite de calatori. 
Prin produs se intelege, de regula, un bun material capabil sa satisfaca o anumita nevoie. Insa, este important de retinut faptul ca notiunea de produs in turism inglobeaza si notiunea de serviciu. Produsul in viziunea mai multor analisti, este caracterizat de ceea ce ofera clientilor; este constituit din elemente tangibile si intanginile, care aduc beneficii pentru clientii care doresc acest lucru. 
Produsul turistic, trebuie sa fie capabil sa satisfaca nevoile de turism ale unei persoane intre momentul plecarii si momentul sosirii in locul de plecare.
Se considera ca produsul turistic este format din trei elemente importante:
o patrimoniul resurselor naturale, culturale, artistice, istorice sau tehnologice, care au menirea de a atrage turistul;
o echipamentele, motiveaza calatoria, dar daca lipsesc, o restrictioneaza;
o facilitatile de acces, au legatura directa cu modalitatea in care turistul va ajunge catre destinatia dorita.
Produsul turistic este prin excelenta un produs asamblat si fiind un produs nestocabil, acesta nu poate fi furnizat decat la comanda. Serviciile din care este constituit trebuie programate in mod riguros, pentru a se succede in ordinea in care urmeaza sa se consume.
Caracteristicile produsului turistic: 
o Produsul turistic este intotdeauna un produs unic, unicitate conferita de varietatea structurii resurselor turistice;
o Produsul turistic nu poate fi stocat, nu poate fi transportat, este perisabil si se consuma la sursa, implicand deplasarea obligatorie;
o Produsul turistic nu poate fi standardizat intrucat el trebuie sa satisfaca o gama diversa de consumatori care au multiple motivatii de consum turistic;
o Produsul turistic este neelastic, neputandu-se modifica usor si intr-un timp relativ scurt.
Din puctul de vedere al utilizatorilor de produse hoteliere, un hotel reprezinta o institutie ospitaliera, care ofera facilitati si servicii pentru vanzare, in mod individual sau grupate in variate combinatii. 
Produsul hotelier este o parte componenta a produsului turistic si poate fi descris ca un ansamblu complex care cuprinde:
partea materiala (reprezentata de constructia si amenajarea hotelului)
partea imateriala (serviciul furnizat clientului, in principal de cazare si de masa)
Activitatea hoteliera, prezinta un numar de caracteristici care ii dau specificitate si care reprezinta tot atatea restrictii pentru organizarea muncii, precum si constrangeri majore pentru cei care lucreaza in acest domeniu. 
Componentele de baza ale produselor hoteliere sunt urmatoarele: 
o un serviciu de baza. Pentru un hotel- cazarea, pentru un restaurant- alimentatia;
o un serviciu periferic principal. In cazul unui hotel- productia culinara, iar in cazul unui restaurant- o sala de biliard. 
o servicii periferice secundare: telefon, televizor, bar, teren de tenis, piscina s.a.m.d.
Analiza produsului hotelier este o activitate complexa, care presupune analiza aspectelor care caracterizeaza un hotel, precum si analiza mediului, a imprejurimilor acestuia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!