Transparenta Bugetara in Cadrul Administratiei Publice Locale

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
CAPITOLUL 1 
PROCESUL DE COMUNICARE IN INSTITUTIILE PUBLICE
1. Notiuni generale privind comunicarea. Modalitati si modele de comunicare 
2. Relatiile publice, elemente ale procesului de comunicare la nivelul institutiei publice 
3. Dimensiunea juridica privind liberul acces la informatiile de interes public si transparenta decizionala 
CAPITOLUL 2 
ASPECTE GENERALE PRIVIND CAMPANIA DE RELATII PUBLICE
1. Definirea notiunii de campanie de relatii publice. Tipuri de campanii 
2. Elaborarea si planificarea strategica a unei campanii de relatii publice 
3. Explicatii teoretice privind implementarea planului de campanie 
CAPITOLUL 3 
ELEMENTELE CAMPANIEI DE RELATII PUBLICE PRIVIND PROCESUL DE TRANSPARENTA BUGETARA. STUDIU DE CAZ - PRIMARIA SECTORULUI 1 A MUNICIPIULUI BUCURESTI
1. Prezentarea institutiei analizate. 
2. Planificarea strategica a campaniei de relatii publice 
2.1. Tipul de campanie - mixta: de educare a cetatenilor, pro-activa si de constientizare, pe termen lung 
2.2. Scopul campaniei 
2.3. Target-ul 
2.4. Analiza situatiei (SWOT) 
2.5. Strategia de actiune 
2.6. Obiectivele si operationalizarea acestora 
2.7. Sloganul 
2.8. Axa campaniei 
2.9. Stabilirea mesajelor 
3. Proiectarea planului pe obiective operationale. Campania de intarire a atitudinilor si comportamentelor managerilor responsabili de transparenta bugetara la nivel local 
3.1. Responsabilitati la nivelul administratiei locale privind organizarea unui focus grup 
3.2. Modul de desfasurare al discutiilor 
4. Campania de constientizare a cetatenilor cu privire la rolul societatii civile in procesul decizional la nivelul administratiei publice locale 
4.1. Consultarea cetatenilor. Continutul mesajului ce trebuie comunicat pentru obtinerea rezultatelor 
4.2. Cercetarea prin intermediul sondajului de opinie privind prioritizarea investitiilor 
5. 5. Campania de informare publica a cetatenilor 
5.1. Informarea publica prin intermediul mass - media 
5.2. Elaborarea pliantelor informative privind structura bugetului (bugetul pe scurt) si conceperea mesajului specific 
5.3. Transmiterea mesajului prin folosirea posterului. Conceperea sloganului 
6. Dezbaterea publica privind proiectul de buget. Referinte la nivelul educational al cetatenilor 
6.1. Activitati premergatoare 
6.2. Activitatile legate de desfasurarea dezbaterii publice 
6.3. Raportul intocmit pe marginea dezbaterii publice 
6.4. Evaluarea rezultatelor cu referinte la nivelul educational al cetatenilor 
CAPITOLUL 4 - CONCLUZII 
BIBLIOGRAFIE
ANEXE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Au trecut mai mult de 17 ani de cand administratia publica din Romania, sub imperiul noilor transformari social - politice a inteles ca trebuie sa slujeasca statului de drept, atat intereselor generale cat si ale fiecarei persoane in parte si ca trebuie sa treaca la o schimbare radicala a conceptiei si metodei in paralel cu eforturile de modernizare a legislatiei si de adaptare la noile provocari precum: schimbarile de sistem in contextul iesirii din autarhie, globalizarea si integrarea europeana.
In scopul realizarii unor asemenea misiuni, apare de ordinul logismului ca managementul public, care este un instrument al administratiei statului, sa nu fie alterat in esenta, conceptia si metodele sale, astfel incat sa redevina un management eficient, rational si eficace, fundamentat pe principii democrate si morale care in primul rand sa promoveze interesele publice ale marii colectivitati nationale care este statul roman, dar in egala masura, ale colectivitatilor locale, in conditiile principiului autonomiei locale si descentralizarii administrative in cadrul normativ constitutional care aseaza administratia publica in coordonatele principiului separatiunii puterilor in stat.
Avand in vedere ca orice forma de actiune administrativa din sfera publica, in principal din sfera comunicarii si relatiilor publice trebuie privita ca o activitate complexa de natura politica, jurisdictionala si manageriala si in considerarea noilor realitati impuse de dimensiunea conducerii specifice administratiei publice, care trebuie privita ca o activitate creatoare ce nu poate fi exclusa din continutul activitatii de organizare a executarii legilor, deoarece o presupune in anumite limite si dimensiuni sau in diferite proportii in functie de nivelul ierarhic al administratiei respective, am optat pentru lucrarea de fata din urmatoarele considerente:
In primul rand, s-a dorit examinarea modalitatilor reale prin care se realizeaza comunicarea si transparenta bugetara la nivelul administratiei publice locale a sectorului 1 Bucuresti avand in vedere ca dimensiunea conducerii tinde catre un tipar de sistem al comunicarii impus de insasi existenta unui drept administrativ descriptiv care reglementeaza imperativ marea majoritate a componentelor procesului de comunicare. S-au analizat asadar oportunitatile pentru aflarea acelor solutii de optimizare a dimensiunii de relatii publice, in scopul trecerii la o organizare rationala a transparentei bugetului local, in special, in ce priveste campania de relatii publice, in scopul unei corecte si complete interpretari a continutului si finalitatii normelor de drept administrativ in materia transparentei decizional administrative, in consonanta cu cerintele actuale ale reformei in plan managerial si dinamica activitatii administratiei publice locale.
Lucrarea noastra utilizeaza concluziile puternic ancorate in traditiile doctrinei romane privind managementul public si afirma acele solutii la care am inteles sa ne racordam dupa o indelunga si matura chibzuinta asupra diferitelor opinii exprimate in literatura de specialitate. 
De asemenea, plecand de la axioma potrivit careia orice teza de disertatie in materia comunicarii si relatiilor publice, este chemata sa puna in lumina patrimoniul educativ insusit de student pe parcursul prelegerilor universitare si nu numai, am incercat sa supunem spre confirmare realitatea ca actul de transmitere a cunostintelor a avut ca efect, printre altele, formarea unei capacitati de interpretare corecta a diferitelor elemente ale procesului de comunicare la nivelul administratiei publice locale, precum si capacitatii de incadrare exacta a situatiei de fapt in dispozitiile legilor privind transparenta decizionala si liberulul acces la informatiile de interes public. Si aceasta ca urmare a cultivarii de catre distinsii nostri dascali, in constiinta viitorului functionar public, a unei linii de gandire liber exprimata, dar izvorata din stiinta de carte si din probitate care astfel sa usureze accesul sigur la infaptuirea actului managerial public, relativ la procesul de comunicare institutionala.
Lucrarea este conceputa in patru capitole:
Primul Capitol este rezervat explicatiilor introductive in problematica notiunii de comunicare in institutiile publice, ca element component al sistemului de management al organizatiei in general, cu accent pe functiile indeplinite de acesta prin orientarea tuturor eforturilor catre obiectivele stabilite. In spatiul rezervat descrierii procesului de comunicare, am procedat astfel la o succinta prezentare a modalitatilor si modelelor de comunicare, cu luarea in considerare a tezelor exprimate in literatura de specialitate. De fapt, in cadrul acestui capitol s-a dorit o cercetare sintetica de domeniul managementului general a notiunilor specifice componentelor structurii organizatorice, care se regasesc in relatiile publice, privite ca elemente ale procesului de comunicare la nivelul institutiei publice, in masura sa ne introduca in mod graduat in problematica destul de complexa a sistemului organizatoric al administratiei publice. pentru aceste considerente, am inteles sa incheiem acest capitol cu explicatii privind dimensiunea juridica privind liberul acces la informatiile de interes public si transparenta decizionala
Cel de-al doilea Capitol vine sa dezvolte problematica notiunii de comunicare, relativa la campania de relatii publice, prin definirea notiunii de campanie de relatii publice si prin explicarea in detaliu a diferitelor tipuri de campanii. De asemenea in acest spatiu, am inteles, pe parcursul celei de-a doua sectiuni, sa procedam la o analiza a strategiei de campanie, cu expuneri analitice privind elaborarea si planificarea strategica a unei campanii de relatii publice.


Fisiere in arhiva (12):

  • Transparenta Bugetara in Cadrul Administratiei Publice Locale
    • 00coperta & plan.doc
    • 01CONTINUTCap. 1-4.doc
    • 02bibliografie.doc
    • 03anexe
      • 1norme.doc
      • 2organigrama.doc
      • 3Exemplu practic de sondaj opinie.doc
      • 4 buget pe scurt.doc
      • 5poster.doc
      • 6reduceri.doc
      • 7pliant prioritati.invest.doc
      • 8priorinvest.doc
    • 03cuprins.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!