Transport de Pasageri

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere
1 COMPARTIMENTUL ANALITIC
1.1 Caracteristica generala a intreprinderii
1.1.1 Denumirea completa, amplasarea, adresa juridica 14
1.1.2 Tipul, destinatia si subordonarea administrativa a intreprinderii, forma de proprietate s organizare, fondatorii intreprinderii 14
1.1.3 Misiunea si nivelul autoritatii intreprinderii 18
1.1.4 Structura organizatorica a intreprinderii si a departamentelor 20
1.2 Baza tehnico-productiva
1.2.1 Caracteristica cladirilor, incaperilor 23
1.2.2 Virsta parcului rulant de la inceputul exploatarii 24
1.3 Indicatorii tehnico-economici si de exploatare ai functionarii intreprinderii
1.3.1 Indicatorii cantitativi la I.S"Garile si Statiile auto" 24
1.3.2 Rezultatele activitatii financiare 25
1.4 Administrarea resurselor financiare
1.4.1 Sursele si venitul finantarilor 26
1.5 Organizarea muncii si salariilor
1.5.1 Regimu de lucru si odihna utilizat, formele de organizare a muncii si evidenta a timpului de lucru pentru personalul de baza 27
1.5.2 Sistemul de salarizare si marimea salariilor pentru personalul de baza 28
1.6 Securitatea activitatii vitale.
1.6.1 Caracteristica conditiilor de lucru a personalului intreprinderii 31
1.6.2 Cauzele principale si profilactica traumelor, masuri de imbunatatirea conditiilor de lucru si a securitatii activitatii vitale 33
1.7 Managementul personalului 34
1.8 Analiza SWOT 37
2 COMPARTIMENTUL DE PROIECTARE
2.1 Notiuni generale cu privire la gara auto.
2.1.1 Domeniu de aplicare 41
2.1.2 Definitii si notiuni de baza 41
2.1.3 Dispozitii generale 43
2.1.4 Cerinte privind dotarea, amenajarea si clasificarea garilor auto 45
2.1.5 Organizarea activitatii garilor auto 49 
2.1.6 Organizarea vanzarii biletelor 51 
2.1.7 Organizarea activitatilor de dispecerat 53
2.1.8 Pastrarea bagajelor si bagajelor de mina 55
2.1.9 Responsabilitatea pentru bagajul pierdut sau lipsa 57
2.2 Calcului rutei Chisinau-Tiraspol
2.2.1 Programul de producere privind expluatarea materialului rulant 57
2.2.2 Programul de productie privind exploatarea materialului rulant pentru transport de pasageri 59
2.3 Indicatorii de utilizare a parcului auto de microbuse 62
2.3.1. Programul de intretinere tehnica si reparatie curenta a materialului rulant 64
2.3.2 Planul dotarii tehnico-materiale 66
2.4 Analiza traficului de pasageri pe ruta Chisinau - Tiraspol 71
2.5 Sistemul de motrivare la I.S"Garile si Statiile Auto" 81
2.6 Securitatea muncii si protectia mediului ambiant la intreprindere
2.6.1 Introducere 85
2.6.2 Masuri si mijloace concrete de protectie sau de reducere a intensitatii factorilor factorilor daunatori 87
2.6.3 Iluminatul natural 88
2.6.4 Organizarea locurilor de munca 89
2.6.5 Asigurarea securitatii impotriva incendiilor a obiectivului 90
2.6.6 Masuri tehnico-organizatorice de asigurare a securitatii impotriva incendiilor 91
2.6.7 Mijloace de stingere a incendiilor 91
2.6.8 Calculul iluminatului artificial 92
3.COMPARTIMENTUL ECONOMIC
3.1 Personalul I.S.,,Garile si Statiile Auto" 
3.1.1Stabilirea pentru fiecare specialitate a muncitorilor de productie a fondului de munca 95 
3. 1. 2 Forma de salarizare a muncii lucratorilor 96
3. 1. 3 Regulamentul privind salarizarea muncii la I.S. ,,Garile si Statiile Auto"..97 
3.2 Pretul de cost al I.S ,,Garile si Statiile Auto"
3.2.1 Pretul de cost al transportarilor 100
3.2.2 Cheltuielile perioadei 103
3.3 Eficienta ecanomica a activitatii a I.S ,,Garile si Statiile Auto"
3.3.1 Calculul venitului din transportari pentru microbuse 106
3.3.2 Calculul TVA si marimea incasarii din realizarea productiei transportate 106
3.3.3 Calculul profitului 107
3.3.4 Calculul rentabilitatii 108
3.4 Eficienta utilizarii mijloacelor fixe 109
3.4.1 Indicii utilizarii capitalului circulant 110
Concluzii 114
Bibliografie 115


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Civilizatia moderna, caracterizata printr-un schimb masiv de valori materiale si spirituale, reclama o permanenta deplasare a oamenilor dintr-un loc in altul.
Transporturile structureaza spatiul marilor orase moderne, stimuland dezvoltarea schimburilor internationale. Transportul rutier in continua dezvoltare este forta motrice a intregii economii. Transportule au devenit un element indispensabil, intrucat ofera societatii posibilitati de deplasare, comunicare, de percepere si asimilare a cat mai mult din ceea ce ofera civilizatia umana.
Cresterea continua a productiei, mai mult timp liber pentru populatie, noile tehnologii sunt numai cateva exemple ale tendintelor care vor influenta viitorul dezvoltarii sectorului de transport, in special transportul rutier. 
Globalizarea transportului rutier presupune posibilitatea operatorului de transport rutier, de a desfasura activitatea in orice colt al retelei globale, fara nici o restrictie de ordin legislativ, politic, din partea statului, acolo unde transportatorul doreste sa opereze.
Transporturile in esenta lor au devenit multimodale, internationale, mondiale. Dupa productia agricola, in stadiul de dezvoltare sociala, ele constituie o necesitate vitala. Acest sector reprezinta un mediu viu, in permanenta evolutie, in care se confrunta accentuat interese opuse.
Scopul dezvoltarii sectorului de transport, mai ales in sectorul de transport european, este sa arate impactul globalizarii asupra transporturilor cu scopul reducerii impactului
ecologic. Acest lucru presupune mijloace de transport performante, care sunt dotate corespunzator, care polueaza mai putin decat modelele precedente, care sunt bazate pe eficienta si rapiditate.
Sectorul transporturilor este un subiect cu schimbari drastice. Diferitele tendinte si factori influenteaza dezvoltarea in sectorul transporturilor. Schimbarile intr-un mod rapid si cresterile mobile, vor avea un impact direct asupra sistemului de transport in viitorul apropiat. Pentru acest motiv, este important sa realizam ca un sistem de transport eficient este o preconditie cruciala pentru dezvoltarea economica si un lucru de pret in schimburile locale, regionale si internationale.
Mobilitatea pasagerilor si libertatea transportul sunt considerate un element esential pentru societatea moderna. Cu integrarea in piata mondiala, cu cresterea economica viitoare si continua, transportul devine un sector economic major, care este caracterizat prin cresteri calitative si cantitative.
Totusi, exista o permanenta contradictie intre societatea care solicita tot mai multa mobilitate, si opinia publica, care este din ce in ce mai intoleranta fata de intarzierile repetate si slaba calitate a unor servicii de transport.
In domeniul transporturilor, se acorda prioritate investitiilor legate de integrarea sistemului moldovenesc de transporturi in cel al Uniunii Europene si in retelele transeuropene. 
De asemenea, se acorda prioritate imbunatatirii legaturilor cu alte tari, precum si eliminarii verigilor lipsa din sistemul national de transporturi.
Obiectivele specifice au in vedere reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea infrastructurilor de transport pentru imbunatatirea confortului calatorilor, cresterea sigurantei acestora si a eficientizarii transportului in vederea alinierii sistemului national de transport la sistemul european. 
Totodata, se are in vedere maximizarea efectelor pozitive asupra mediului si minimizarea impactului global si local pe care activitatile de transport le genereaza si sunt axate in general pe:
o stoparea degradarii infrastructurii si mentinerea in exploatare a sistemului de transport,
o aducerea in parametrii de functionare si valorificarea capacitatilor existente prin repararea si modernizarea infrastructurilor,
o inlaturarea si prevenirea aparitiei restrictiilor de circulatie si eliminarea blocajelor si aglomerarilor,
o promovarea tehnologiilor de transport ecologice,
o integrarea drumurilor de interes local in reteaua de infrastructura nationala.
Lucrarea de fata se inscrie in randul proiectelor de licenta consacrate directiilor de sporire eficientei transporturilor interurbane de pasageri prin sporirea gradului de coordonare a operatiunilor si functiilor logistice, gestiunea optima a resurselor disponibile, penetrarea activa a pietelor de servicii specializate si a pietelor financiare.


Fisiere in arhiva (13):

  • Transport de Pasageri
    • 1 Coperta K.doc
    • 2 Titlu K..doc
    • 3 Sarcina.doc
    • coala1.1.dwg
    • coala2.1.dwg
    • coala3.1.dwg
    • coala4.1.dwg
    • coala5.1.dwg
    • coala6.1.dwg
    • coala7.1.dwg
    • coala8.1.dwg
    • coala9.1.dwg
    • Transport de Pasageri.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Alcaz T., Kant S. Indrumar metodic privind elaborarea proiectului de diploma pentru studentii cu specializarile IMT , Chisinau, U.T.M., 2008
Ghid privind elaborarea si sustinerea proiectelor de licenta, Chisinau U.T.M.,2009
Alcaz T., Russu V., Kant S., Gamart I. Indrumar metodic pentru lucrarea de an Tehnologia si organizarea transportului de calatori, Chisinau U.T.M., 2008
Alcaz T., Russu V., Oprea A. Managementul transporturilor. Complexul de transport. Ciclu de prelegeri, Vol. 1 si 2, Chisinau, U.T.M., 2006
Securitatea activitatii vitale, Indrumari metodice privind executarea lucrarilor de laborator la cursul Protectia Muncii, Chisinau, U.T.M., 2003
Securitatea activitatii vitale, Material metodic, Chisinau, U.T.M., 2004
Cerinte privind elaborarea partii grafo-analitice pentru proiectele de an si diploma, Indrumar metodic, Chisinau, U.T.M., 2000
Indrumari metodice privind proiectarea de diploma pentru studentii cu specializarile IMT , Chisinau, U.T.M., 2000
Analiza activitatii intreprinderilor de transport. Indrumar metodic pentru proiectarea de diploma, Chisinau, U.T.M., 2001
Codul transportului auto. Legea R.M. nr. 116 - VII din 29.07.1998
Codul Muncii al R.M. Legea R.M. nr.154-XV din 28.03.2003
http//:www.google.com
http//:www.yahoo.com
http//:www.mail.ru
http//:www.automarket.ru
http//:www.garile si statiile auto.md


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!