Tratamentul Contabil al Cheltuielilor la Nivelul unei Entitati cu Activitate de Comert si Turism

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere.4
1. Profilul de activitate si organizarea s.c. "Navigator" s.r.l. Timisoara.6
1.1. Introducere. Prezentare.6
1.2. Evolutia principalilor indicatori economico-financiari ai s.c. "Navigator" s.r.l in ultimii trei ani.7
2. Contabilitatea cheltuielilor financiare.16
2.1. Definirea conturilor de cheltuieli financiare.16
2.2. Rolul, continutul si functia conturilor de cheltuieli financiare.16
2.3. Contabilitatea cheltuielilor extraordinare.21
2.3.1. Definirea conturilor de cheltuieli extraordinare.21
2.3.2. Rolul, continutul si functia conturilor de cheltuieli extraordinare.21
3. Tratamentul contabil al cheltuielilor la s.c. ,,Navigator" s.r.l.23
3.1. Definirea, rolul si caracterizarea cheltuielilor.23
3.2. Contabilitatea cheltuielilor de exploatare.25
3.3. Nivelul, structura si dinamica cifrei de afaceri a s.c. Navigator s.r.l.26
3.4. Volumul, structura si dinamica cheltuielilor.27
3.5. Productivitatea muncii la s.c. "Navigator" s.r.l. Timisoara.29
4. Concluzii si propuneri.33
Bibliografie.35


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Factorii economici exteriori au facut ca in ultimii cincisprezece ani piata timisoareana a turismului sa se caracterizeze printr-o mare recesiune. Incepand cu anul 1989 turismul timisorean a suferit numeroase schimbari, astfel ca hotelurile au inceput sa fie din ce in ce mai putin populate, fapt ce a condus la o scadere a valorificarii zonelor de turism. La aceasta a contribuit scaderea nivelului de trai si a puterii de cumparare a celor mai multi romani, concomitent cu reducerea investitiilor in acest domeniu.
In urmatorii cativa ani, in care indicatorii economici au continuat sa scada, a aparut totusi o clasa de mici intreprinzatori care, prin desfasurarea unor activitati economice in domeniul turismului, au inceput sa inregistreze profit. 
Un astfel de exemplu este si Pensiunea "Ana-Maria", apartinand S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. Timisoara asupra caruia am efectuat acest studiu de cercetare in privinta cheltuielilor.
Optiunea tematica a fost stimulata de faptul ca, turismul, prin contributia semnificativa pe care o are in dezvoltarea de ansamblu a societatii, justifica interesul pentru cunoasterea continutului si caracteristicilor sale, a particularitatilor in manifestarea legitatilor economice din sfera sa de referinta, iar problemele rentabilitatii nu vor lipsi niciodata din prim-planul abordarilor teoretice si practice ale oricaror tipuri de structuri care realizeaza activitate economica.
Scopul principal urmarit in elaborarea acestei lucrari, structurata pe 3 capitole, a fost acela de a prezenta si analiza rentabilitatea activitatii firmei de turism, cu aplicabilitate directa si realista asupra firmei S.C. ,,NAVIGATOR" S.R.L. Timisoara si de a urmari evolutia economica a societatii comerciale mai sus amintite prin analiza economica, financiara, comerciala si a resurselor consumate, considerand ca urmarirea acestor indici pe o perioada de trei ani, intre 2008 si 2011, este cea mai potrivita metoda de analiza. 
Am utilizat acest interval de timp datorita diversitatii dotarilor de baza materiala pe care le-am intalnit la S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. care necesitau o apreciere corecta a rentabilitatii utilizarii acestora.
Primul capitol cuprinde o abordare teoretica a contabilitatii cheltuielilor, a factorilor de influenta si a formelor de exprimare.
Urmatorul pas pe linia tratarii problemelor lucrarii il reprezinta grupul referitor la indicatorii cheltuielilor activitatii de turism, tratati in cadrul capitolului II.
Capitolul al III-lea, intitulat ,,Studiu de caz - cheltuielile la S.C. NAVIGATOR S.R.L. Timisoara prezinta profilul de activitate si organizarea societatii amintite precum si principalii indicatori economico-financiari. Un loc corespunzator isi gaseste analiza cheltuielilor, urmata de analiza profitului.
Concluziile sunt cele care incheie lucrarea, sintetizand contributia proprie.
1. Profilul de activitate si organizarea S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. Timisoara
1.1. Introducere. Prezentare
Societatea Comerciala S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. TIMISOARA cu sediul in Romania a fost infiintata in anul 2009 de trei asociati avand ca scop valorificarea unui teren aflat intr-o zona limitrofa municipiului Timisoara. 
Obiectul de activitate al societatii il constituie:
- prestarea de servicii turistice;
- transport turistic;
- organizarea si comercializarea programelor de excursii, odihna si recreere in judetul Timis, pentru cei ce solicita acest lucru.
Scopul Societatii Comerciale S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. TIMISOARA este de a crea conditii optime din punct de vedere calitativ, favorabile, cu privire la modul de desfasurare a activitatilor de baza ale societatii si anume: cazarea turistilor, alimentatie publica, prestari servicii si altele. 
In cadrul societatii S.C. "NAVIGATOR" S.R.L. TIMISOARA, se desfasoara activitati de cazare, alimentatie publica pentru turism, organizare de excursii interne.
Pornind de la un ,,Popas Turistic", avand ca tinta servirea persoanelor aflate in trafic, dar si a locuitorilor municipiului dornici de a petrece cateva ore placute in afara mediului citadin.
De la infiintarea sa si pana acum, in decurs de 10 ani, firma s-a dezvoltat continuu crescand numarul de camere de la 4 la 20, s-a modernizat cu o piscina si alte posibilitati de agrement. 
Activitatea de cazare se desfasoara in Pensiunea "Ana-Maria",clasificat la doua stele acesta dispunand de 42 locuri de cazare cu urmatoarea structura a camerelor:


Fisiere in arhiva (1):

  • Tratamentul Contabil al Cheltuielilor la Nivelul unei Entitati cu Activitate de Comert si Turism.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Badita, M., Cristache, S.E., Iacob, A.I. - Statistica aplicata in managementul turistic, Editura ASE, Bucuresti, 2005.
2. Baranescu, R. - Turism si alimentatie publica, Ed. Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1978.
3. Cosmescu, I. - Turismul - Fenomen complex contemporan, Editura Economica, Bucuresti, 1998.
4. Dobrota, N.- Economie politica, Editura Economica, Bucuresti, 1995.
5. Gerard Guibilato - Economie touristique, Delta &Spes S.A., Denges, Elvetia, 1983.
6. Lupu, N. - Hotelul - Economie si management - Editia a III-a, Editura ALL BECK, 2003 .
7. Minciu, R., Ispas, A. - Economia turismului, Universitatea Transilvania, Brasov, 1994.
8. Monitorul Oficial al Romaniei, Nr. 101/1995.
9. Pantea, I.P., Bodea, Gh. - Microintreprinderile in economia romaneasca, Ed. Intelcredo, Deva, 2002.
10. Petrescu, S., Mironiuc, M. - Analiza economico-financiara, Iasi, 2003.
11. Stanciulescu, G. - Managementul operatiunilor de turism, Editura All Beck, Bucuresti, 2003.
12. Onofrei M. - Finantele intreprinderii, Editura Universitatii ,,A.I.Cuza", Iasi, 2004.
13. Zait, D.- Evaluarea si gestiunea investitiilor directe, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2003.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!