Lucrari de Licenta pentru Turism

doc

Turismul Litoral si Dezvoltarea Acestuia - Cluj

1.1. Conceptual de turism litoral Dintre toate tipurile de turism international ,cel mai important este turismul balnear maritim sau litoral,care concentreaza cca 80% din fluxurile anuale,indeosebi in Europa si America de Nord.El inregistreaza amplitudinea maxima in sezonul estival ,diferentiat dupa durata de insolatie de la 3 luni(zona Marii Baltice) pana la 6 luni(zona Marii Mediterane)In unele zone de pe Glob(California ,Florida ,Canare) turismul balnear maritime se practica tot timpul anului pentru cura climatica in timpul sezonului rece. Printre regiunile turistice de pe Terra consec... vezi detalii

doc

Servicii Suplementare in Asigurarea Produsului Hotelier

Introducere Desi considerat de cei mai multi dintre experti din domeniu un fenomen specific epocii contemporane, turismul s-a cristalizat in a doua jumatate a secolului al XlX-lea si ca atare, primele incercari de definire si caracterizare a lui dateaza din aceasta perioada. Deci, Turismul reprezinta prin continutul si rolul sau un fenomen caracteristic civilizatiei actuale, una din componentele majore ale vietii economice si sociale ce polarizeaza interesul unui numar tot mai mare de tari. Rolul turismului in economia nationala a diverselor tari este deosebit de important, datorita comple... vezi detalii

doc

Amenajarea Turistica a Vaii Doftanei

INTRODUCERE Tara noastra se afla din nou in pragul relansarii. Dupa o experienta a economie centralizate si o alta a cautarii care apropie prosperitatea prin economia de piata, trebuie sa recunoastem ca ne aflam din nou la momentul inceputului. Timpul, istoria, practica, au demonstrat ca ,,modalitatea cea mai sigura de a anticipa viitorul este intelegerea prezentului", iar pe de alta parte au probat ca meseriile care au tinut seama de prognoza pe timp lung au fot si sunt tot mai pretuite. Multe dintre aceste meserii s-au ivit acolo unde s-a nascut si vesnici: la tara, mai corect in v... vezi detalii

doc, ppt

Strategii si Politici de Marketing in Cazul Brandului Turistic Bucovina

Capitolul I PARTICULARITATI ALE MARKETINGULUI IN TURISM I.1.Specificul marketingului serviciilor Marketingul s-a dezvoltat ca o disciplina stiintifica de sine statatoare, dar folosind elemente de econometrie, psihologie, sociologie etc. Ideea de marketing s-a dezvoltat mai intai in S.U.A., dar curand ea a fost imbratisata si de celelalte tari industrializate, punandu-se in aplicare mai mult ca tehnica manageriala comerciala, decat ca orientare a intreprinderii. Dezvoltarea impetuoasa a serviciilor, in ultimele decenii, a creat conditiile aparitiei si afirmarii unei tinere ramuri a marke... vezi detalii

doc

Aportul Minoritatilor la Crearea Patrimoniului Turistic in Judetul Mures

Componenta geografica a Judetului Mures Judetul Mures este situat in zona central-nordica a tarii in centrul Podisului Transivaniei, fiind cuprins intre meridianele 23?55' si 25?14' longitudine estica si paralele 46?09' si 47?00' latitudine nordica. Judetul se intinde intre culmile muntoase ale Calimanului si Gurghiului pana in Podisul Tarnavelor si Campia Transilvaniei. Axa fizico-geografica a judetului este raul Mures care strabate judetul de la NE catre SV pe o distanta de 140 km; raul imprumutand si numele Mures, judetului. Relieful Relieful de podis si colinar ocupa jumatate din int... vezi detalii

doc

Strategii de Atenuare a Sezonalitatii Produsului Turistic pe Exemplul Firmei SC Inter-Tour SRL Bacau

Motivatie Aceasta lucrare a fost realizata cu scopul de a prezenta un studiu al impactului influentelor sezonalitatii asupra activitatii turistice, cat si o serie de strategii de atenuare a efectelor acesteia. Ca exemplu a fost luata agentia de turism Inter-Tour Bacau care are ca principal obiect de activitate vanzarea de produse turistice. Printre aspectele privind sezonalitatea, tratate in lucrare, pot fi amintite cauzele si impactul variatiilor sezoniere, strategiile de reducere a efectelor sezonalitatii asupra activitatilor turistice si modalitatile de masurare a acestora. In urma stu... vezi detalii

doc

Mijloace si Modalitati de Plata in Turism

Introducere Incasarea notelor de plata prin casieria serviciului front-office se poate face utilizand mijloace de plata diferite : moneda nationala, monede straine liber convertibile, cecuri bancare si postale, cecuri de calatorie, carti de credit, voucher-e. Plata in numerar, in moneda nationala, este mijlocul de plata acceptat pretutindeni. Totusi, plata in numerar (cash) comporta mai multe dezavantaje majore: riscul pierderii si furtului banilor, pierderea dobanzilor etc. In plus, pentru operatiunile din strainatate, orice plata trebuie precedata de un schimb valutar, care determina ch... vezi detalii

doc, ppt

Turismul si Ocuparea Fortei de Munca

Introducere Resursele umane constituie un potential uman deosebit, unic, rar, dificil de imitat si relativ de inlocuit, ce trebuie inteles, motivat sau antrenat, in vederea suprapunerii scopurilor sale peste cele ale organizatiei. Potentialul lor este singurul potential inepuizabil de creativitate, de solutii si de idei noi, originale si valoroase. Orice politica in domeniul resurselor umane trebuie fundamentata prin cunoasterea trasaturilor distinctive ale muncii in turism, pe evaluarea intensitatii si modului particular de actiune a fortei de munca asupra productiei turistice si a rezul... vezi detalii

doc

Aspecte Privind Mixul de Marketing al unui Hotel - Studiu de Caz un Hotel din Constanta

INTRODUCERE Prin continutul sau turismul are un rol reconfortant, contribuind la refacerea capacitatii fizice a organismului, atat prin formele generale de odihna, recreere, miscare, cat si prin cele specifice, de tratament balneo-medical. Turismul se manifesta ca un mijloc activ de educatie, de ridicare a nivelului de instruire, de cultura si civilizatie a oamenilor. Turismul faciliteaza accesul la valorile culturale, favorizeaza schimbul de idei, de informatii, stimuland largirea orizontului cultural, de cunoastere a turistilor si populatiei locale. In consecinta, turismul are o import... vezi detalii

doc

Influenta Amenajarii Interioare a Camerei de Hotel Asupra Deciziei de Cumparare la SC Continental Hotels - Dr Tr Severina

INTRODUCERE Turismul este o industrie a viselor si a frumosului. Este drept, este o industrie subiectiva, deoarece fiecare client are anumite asteptari. Nu este de ajuns ca totul sa fie frumos si estetic. Trebuie sa mai fie si util. Pana la urma, a face turism poate sa insemne arta. Hotelurile cu un design special reprezinta noua dimensiune a turismului, chiar daca astfel de unitati nu se numara intotdeauna si printre cele mai scumpe. Abordarile curajoase si solutiile iesite din conventional reprezinta doua caracteristici esentiale. Clientii cauta mereu experiente noi si asta inseamna ca ... vezi detalii

Hopa sus!