Lucrari de Licenta pentru Turism

doc

Probleme Actuale privind Oferta Turistica a Statiunilor de Litoral Mamaia si Halkidiki

INTRODUCERE La sfarsitul secolului XX si inceputul celui de-al treilea mileniu, industria turismului si a calatoriilor reprezinta, pe plan mondial, cel mai dinamic sector de activitate si, in acelasi timp, cel mai important generator de locuri de munca. In perspectiva secolului XXI este acceptata ideea ca economia mondiala va fi dirijata de trei supraindustrii ale serviciilor: tehnologia informatiilor, telecomunicatiile si industria turismului si a calatoriilor. Sectorul turistic reprezinta o sursa principala de redresare a economiilor nationale a tuturor tarilor care dispun de resurse t... vezi detalii

doc

Locul si Rolul Turismului International in Grecia Posibilitati de Dezvoltare a Relatiilor Turistice Greco-Romane

CAPITOLUL I 1. Rolul si locul turismului in economia mondiala 1.1. Scurta introducere Industria calatoriilor si a turismului este, in prezent, una din cele mai importante componente ale economiei mondiale, cu tendinte semnificative de crestere in viitor deoarece, pe glob, inca exista numeroase atractii turistice neexplorate, necunoscute, pure si neatinse, spre care fluxurile turistice actuale sunt minime. Turismul a devenit in zilele noastre o activitate social-culturala si economica de mare importanta, in multe cazuri fiind un factor esential in balanta de venituri a tarilor. In unele ... vezi detalii

doc, pdf

Romania in Cadrul Pietei Turistice Italiene

Prezentare Lucrarea de fata incearca o reprezentare cat mai sugestiva a imaginii Romaniei pe piata turistica italiana si posibilitatile acesteia de a fi un competitor de incredere in cadrul circuitelor internationale. Studiul de caz prezentat demonstreaza gradul de cunoastere al populatiei italiene despre turismul romanesc, destinatiile preferate si modalitatile de informare, cat si cheltuielile de calatorie. Sunt invocate de asemenea, anumite strategii de marketing necesare ridicarii gradului de promovabilitate a atractiilor romanesti; in esenta, dupa intrarea Romaniei in Uniunea European... vezi detalii

doc

Muntele Sfintei Treimi de la Nusfalau

Argument Am ales ca tema pentru lucrarea de licenta ,,Muntele Sfintei Treimi de la Nusfalau.Tu- rismul de pelerinaj" din mai multe motive. Traim intr-o lume tot mai puternic robotizata,cibernatizata si automatizata in care stre- sul atinge valori maxime aparand astfel nevoia populatiei de recreere, refacere atat fizica cat si psihica. Tot mai multi turisti alegand astfel ca modalitate de recreere turismul rural, ecoturis- mul, turismul cultural cu formele lor. O forma a turismului cultural o reprezinta pelerinajul, iar unul dintre motivele pentru care am ales aceasta tema este ince... vezi detalii

doc

Turismul Rural in Delta Dunarii

Introducere Motivul pentru care am ales aceasta tema, pentru lucrarea de licenta, este in principal fascinatia pe care am acumulat-o datorita unor numeroase documentare pe care le-am urmarit despre frumoasa si minunata Delta a Dunarii. Farmecul acesteia m-a incantat nespus de mult si m-a lasat placut impresionat de tot ceea ce are in dotare. Un alt motiv bine intemeiat pentru care am ales Delta Dunarii este si dorinta mea arzatoare de a vizita si colinda acest mirific loc. Sub aspect turistic, Delta Dunarii exercita un adevarat miraj, mii de turisti romani si straini sunt dornici sa vada... vezi detalii

doc

Turismul Balnear in Romania

Introducere Balneologia si climatologia, sunt stiinte traditionale care studiaza si valorifica remediile oferite de natura (ape minerale, climat, namoluri, etc) in scopul prevenirii si tratarii unei serii largi de afectiuni, indeosebi cronice. Pe teritoriul nostru, inceputurile balneologiei par a fi inca de pe vremea cand, "stapanii lumii", romanii, treceau prin lance si sabie mai toate natiile pamantului. Bolnavi ori raniti in razboaie, acestia se foloseau de "apele sfinte" de la noi pentu insanatosire. Si, ca semn de multumire adus zeilor pentru bunastarea pamantulu... vezi detalii

doc

Locul si Rolul Agentiilor de Turism pe Piata Turistica Locala Studiu de Caz SC Sfara Tours SRL Baia Mare

INTRODUCERE Turismul organizat a aparut o data cu afirmarea turismului ca fenomen de masa. El se desfasoara pe baza de contracte incheiate intre prestatorii de servicii turistice si agentiile de turism. Agentia de turism este principalul distribuitor al produselor turistice. Se poate vorbi chiar despre monopolul detinut de agentiile de turism in domeniul vanzarii de produse turistice, deoarece aceasta forma de comercializare ofera doua mari avantaje fata de alte forme de distributie si anume: protectia aproape totala a consumatorului de turism si garantiile financiare acordate atat turisti... vezi detalii

doc

Televiziunea si Trairea prin Procura

Introducere In principal, forta televiziunii decurge din capacitatea pe care o are de a transmite imagini in miscare, de a te face sa vezi in fata ochilor ,,realitati" care nu sunt in acel loc sau care nici nu exista. Aceste imagini, spre deosebire de cele formate prin vederea lucrurilor care ne inconjoara efectiv, au capacitatea de a penetra cu o forta deosebita mintea omului. Oamenii stiu ca tot ceea ce vad pe micul ecran este fictiune, dar se comporta dupa vizionare ca si cum totul ar fi fost real si bun de avut ca model. Televiziunea exploateaza o tendinta inconstienta a psihiculu... vezi detalii

doc

Performanta Ambientala in Structurile de Primire Turistica. Aplicatie Practica la Motelul Casa Arcasului, Targu Neamt

Introducere "Turismul este un fenomen economico-social ce a inregistrat o dinamica deosebita in secolul al XX-lea, si s-a transformat intr-o activitate care antreneaza de la an la an un numar tot mai mare de persoane. Aceasta evolutie se poate explica prin dezvoltarea productiei si comertului, prin cresterea insemnata a populatiei globului si sporirea duratei medii de viata concomitent cu cresterea veniturilor medii pe locuitor in tarile dezvoltate. Modernizarea mijloacelor de transport a facut ca influenta factorului "distanta - timp" sa fie diminuata simtitor."[2, 19]... vezi detalii

doc

Politica de Promovare in Turismul Balneoclimateric. Studiu de Caz SC Montana SRL

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului si asistentei medicale de recuperare in statiuni balneare si de odihna este un fenomen socio-economic complex, cu implicatii interne si internationale, care trebuie apreciat atat prin prisma efectelor economice, cat si a celor sociale, pe care le determina. In prezent, se poate vorbi de o adevarata industrie ce inglobeaza toate activitatile care furnizeaza servicii de asistenta medicala, recreere, cazare, alimentatie, agrement, transport etc. pentru cei care calatoresc in scopuri turistice si/sau de recuperare. In acest scop, activitatea turistica si de ... vezi detalii

Hopa sus!