Turismul Estival in Romania 2011

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere.2
Capitolul 1. Aspecte teoretice privind turismul mondial.3
1.1.Concepte de baza privind turismul.3
1.2 Turismul in Europa.5
1.2.1 Europa - cea mai vizitata destinatie la nivel mondial.5
1.2.2 Implicatiile economice ale turismului.7
1.2.3 Turismul din Europa si piata muncii.8
1.3. Implicatiile crizei financiare in turism.9
1.4 Masuri adoptate pentru a combate criza financiara.12
1.5 Perspective pentru Europa in anul 2020.13
Capitolul 2. Locul turismului estival la nivelul turismului romanesc.14
2.1 Coordonatele pietei turistice din Romania.14
2.2 Litoralul romanesc.20
2.3 Mixul de marketing al litoralului romanesc.21
2.3.1 Politica de produs.22
2.3.2 Politica de pret.23
2.3.3 Politica de distributie.24
2.3.4 Politica de promovare.25
2.4 Analiza SWOT a litoralului romanesc.27
Capitolul 3. Cai de imbunatatire a promovarii turismului estival in Romania.30
3.1. Propuneri pentru imbunatatirea promovarii turismului estival in Romania.30
3.2. Impactul implementarii propunerilor recomandate.34
Concluzii.37
Bibliografie.40
Anexe.45


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Turismul este modul prin care o tara este cunoscuta in lume, cu cat mai competenta este o tara in domeniul turismului cu atat este mai apreciata si isi formeaza un nume pe plan international. 
In Europa, turismul are un rol important asupra felului in care sunt vazuti europenii de catre celelalte state ale lumii, multi vin in Europa pentru a intelege mai bine istoria acestui colt de lume, pentru a face parte din cultura vasta a Europei. 
Lucrarea de fata incerca sa trateze turismul estival din Romania, am descris coordonatele pietei turistice din Romania si cum sunt introduse politicile de marketing in turismul estival din tara, am analizat punctele slabe si punctelE forte si am propus cai de imbunatatire a turismului estival national. 
Romania are un potential turistic urias dar turismul din tara noastra sufera, acest lucru se datoreaza unor piedici cum ar fi: infrastructura, educatia etc., pentru a avea un turism sanatos trebuie ca fiecare din noi sa participe la acest lucru. 
Turismul estival este punctul din care se poate pleca spre ceva durabil, care poate face ca aceasta tara sa fie cunoscuta in lume pentru frumusetea plajelor, caldura oamenilor si rasariturile de soare de pe faleza din Constanta si Eforie Nord. 
Promovarea turismului estival romanesc trebuie sa porneasca de la individ spre administratia publica locala si sa fie reunit in politici de marketing de catre nivelul central. Romania poate deveni o forta in turismul estival pentru ca are potential, acest lucru trebuie inceput cat mai curand deoarece mediul international il permite, europenii cat si romanii au inceput sa cheltuiasca mai putin bani pe vacante iar acest fapt poate reprezenta scanteia in dezvoltarea turismului estival; turistii straini si romani se vor indrepta catre tarile cu preturi mai mici (Romania si Bulgaria) iar daca noi vom oferi mai mult si mai ieftin decat vecinii nostri atunci vom putea avea o sansa buna pentru a fi cunoscuti atat in Europa cat si in restul lumii. Pentru a face toate aceste lucruri, Romania trebuie sa dezvolte o strategia iar un prim pas a fost facut prin crearea unui slogan ,,Land of choice" , prin implicarea unor personalitati in promovare dar si prin parti mai tehnice, incheierea unui nou acord cu tour-operatorul german TUI. 
Turismul estival romanesc trebuie sa aiba un rol mai important in turismul estival european pentru ca tara noastra sa fie recunoscuta pentru partile ei foarte bune si nu prin ceva care nu ne face cinste. 
Capitolul 1. Aspecte teoretice privind turismul mondial
1.1 Concepte de baza privind turismul 
Turismul reprezinta ansamblul activitatilor desfasurate de persoane care calatoresc si se stabilesc in locuri diferite fata de resedintele lor permanente pentru perioade mai mici de un an pentru a-si petrece timpul liber, pentru serviciu sau din alte motive. Piata turistica implica multe persoane si diferite activitati economice . Piata turistica este definita ca fiind ,,sfera economica de interferenta a ofertei turistice, materializata prin productia turistica, cu cererea turistica, materializata prin consum". Oferta turistica reprezinta totalitatea bunurilor si serviciilor care satisfac la un moment dat cererea turistica. Cererea turistica exprima un cerc de nevoi de ordin superior si reprezinta totalitatea persoanelor care isi manifeta dorinta de a se deplasa temporar, in afara resedintei proprii, pentru alte motive decat prestarea unei alte activitati platite la locul destinatiei . 
Incepand cu a doua jumatate a secolului trecut, turismul a inregistrat o dezvoltare exploziva devenind una din coordonatele esentiale ale umanitatii. Mai presus de enumerari, cifre, interpretari, turismul este un fenomen ce nu mai poate fi ignorat de nimeni, transformandu-se dintru-un lux, rezervat unor persoane sau grupuri privilegiate, intr-o necesitate curenta pentru tot mai multi oameni . 
Fara a inceta sa fie, in continuare, o activitate individuala, "turismul a devenit, totodata, o activitate economica de mare amploare si un aspect bine conturat si influent al vietii sociale. Acelasi termen semnifica azi nu numai o migratie permanenta si uriasa de persoane, ci si o infinitate de operatiuni comerciale, tehnice si intelectuale" . Cresterea veniturilor , sporirea substantiala a duratei timpului liber, modernizarea cailor de comunicatie si a mijloacelor de transport, in cazul celor din urma adaugandu-se si cresterea semnificativa a vitezei de deplasare - diversificarea dotarilor turistice de tot felul si adaptarea acestora la gusturi si posibilitati financiare diferentiate, sunt doar cativa din factorii care au favorizat acest fenomen al turismului si care il alimenteaza .
Sectorul turistic cuprinde activitati desfasurate in hoteluri si restaurante, pe de o parte, activitati desfasurate de catre agentiile de turism si operatorii turistici, pe de alta parte, dar cuprinde si activitati publice, cum ar fi asigurarea conditiilor si a infrastructurii necesare pentru o multitudine de activitati de agrement, de exemplu, servicii municipale, muzee, cladiri culturale si istorice si parcuri de distractii .


Fisiere in arhiva (1):

  • Turismul Estival in Romania 2011.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!