Valorificarea Potentialului Turistic al Zonei Anina

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I
TURISMUL - DELIMITARI TEORETICE 5
1.1. Particularitatile turismului 8
1.2. Definirea produsului turistic 8
1.2.1. Clasificarea produselor turistice 11
1.2.2. Structura ciclului de viata a produsului 13
1.3. Tipuri de strategii de lansare 13
1.4. Tipuri de strategii de marketing in turism 18
1.4.1. Strategii privind produsele turistice 22
1.4.2. Strategii privind produsele turistice existente 22
1.4.3. Strategii privind produsele noi 25
CAPITOLUL II
PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC 31
2.1. Rolul informarii in promovarea turismului 31
2.2. Obiectivele promovarii 31
2.3. Formele promovarii 32
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ: VALORIFICAREA SUPERIOARA A POTENTIALULUI TURISTIC AL ZONEI ANINA 53
3.1. Descrierea zonei 53
3.2. Motivatia proiectului 54
3.3. Principalele activitati 56
3.4. Rezultatele proiectului 58
CONCLUZII 59
BIBLIOGRAFIE 60


Extras din licenta Cum descarc?

REZUMAT
Cuvinte cheie -valorificare, eficienta, produs turistic, oferta turistica, marketing turistic, pozitionare, promovare.
Lucrarea de licenta VALORIFICAREA SUPERIOARA A POTENTIALUI TURISTIC DIN ZONA ANINA aduce prin prezentarea efectuata realul potential pe care il aduce zona Aninei in contextul unei dezvoltarii durabile si care prin frumusetea si structura acestuia sa contribuie in mod eficient la activitati de prestatii turistice cu un real aport la viata socio-economica a comunitatilor riverane.
In primul capitol am evidentiat delimitarile teoretice privind conceptul de turism, particularitatile acestuia, clasificarea produselor turistice, ciclul de viata si strategii privind produsele turistice. 
Cel de-al doilea capitol prezinta promovarea produsului turistic, obiectivele promovarii si formele promovarii.
Capitolul trei prezinta STUDIU DE CAZ: VALORIFICAREA SUPERIOARA A POTENTIALULUI TURISTIC AL ZONEI ANINA.
SUMMARY
Keywords-recovery efficiency, tourism product, tourism offer, tourism marketing, positioning, promotion.
State University undergraduate thesis on the tourism potential in Anina area through presentations bring real potential that brings Anina area in the context of sustainable development and the beauty and structure to contribute effectively to the activities of tourist services with a real contribution to socio-economic life of coastal communities.
In the first chapter I highlighted theoretical boundaries of the concept of tourism, its particularity, the classification of tourism products, life cycle and strategies on tourism products.
The second chapter presents the promotion of tourist product, the objective of promoting and promoting forms.
Chapter three presents Case Study: RECOVERY POTENTIAL TOP TOURIST AREA OF Anina.
CAPITOLUL I
TURISMUL - DELIMITARI TEORETICE
Termenul de turism are un continut cat se poate de complex, specialistii atribuindu-i sensuri diferite.
Plecandu-se de la originea sa ( de la cuvintele latinesti turnare - a se intoarce si turnus - miscare circulara), termenul desemneaza o calatorie ( deplasare circulara a oamenilor) cu intoarcere in punctul de plecare, aceasta regasindu-se in majoritatea limbilor de larga circulatie ( in franceza - tourisme, in germana - tourismus, in engleza tourism, in italiana - tourismo, etc.)
Inca din anul 1942 acesta a fost definit ca fiind ,, ansamblul relatiilor si faptelor constituite prin deplasarea si sejurul persoanelor in afara locului lor obisnuit de rezidenta, fara ca acestea sa fie motivate de o activitate lucrativa oarecare.
1) Motivul sejurului este un criteriu care conduce la structurarea calatoriilor dintr-o localitate sau tara in doua mari categorii: cei care intra si cei acre nu intra in categoria turistilor.
a) Nu fac parte din categoria turistilor urmatoarele tipuri de calatori: lucratorii veniti din afara, imigrantii temporari sau permanenti, nomazii, pasageri in tranzit, refugiatii, membrii fortelor armate, reprezentanti consulari, diplomatii, etc.
b) Fac parte din categoria turistilor toate persoanele care calatoresc intr-o 
serie de scopuri, cum ar fi: petrecera timpului liber, recreere, sport, misiuni, mitinguri, congrese, studii, vizitarea rudelor si a prietenilor, realizarea de tratamente medicale, pelerinaje religioase, etc.
In randul turistilor unei tari sunt inclusi: strainii nonrezidenti, nationalii rezidenti din afara, membrii echipajelor mijloacelor de transport straine aflate in reparatii sau in escala care apeleaza la serviciile de cazare-masa din acea tara, precum si vizitatorii de scurta durata.
Organizatia Mondiala de Turism a propus clasificarea diferitelo tipuri de voiaj, pe seama acestiu criteriu, in sase grupe:
1) timp liber, odihna, vacanta
2) vizitarea rudelor si a prietenilor
3) afaceri si motive profesionale
4) tratament medical
5) pelerinaje-motive religioase
6) akte cauze.
In 1968, acceasi Organizatie Mondiala a Turismului a propus incadrarea turistilor in urmatoarele trei categorii:
a) Turisti propriu-zisi ( adevarati), care calatoresc, in timpul liber, de placere;
b)Turisti de afaceri, carora le sunt asimilati parlamentarii, delegatiile oficiale si toate celelalte persoane care calatoresc in scopuri profesionale:
c)Alti turisti, incluzand studentii straini, pelerinii, misionarii, persoanele aflate la cura, participantii la funerali; 
2) Durata sejurului ( criteriul cazarii peste noapte) serveste la identificarea altor doua categorii de vizitatori:
a) excursionistii ( vizitatorii de o zi), care nu-si petrec noaptea in localitatea sau tara respectiva.
b) turistii care vor ramane cel putin o noapte
Maximum de timp pe care o persoana il poate petrece intr-o tara pentru a putea fi considerat vizitator este de un an.
Conferinta Organizatie Mondiala de Turism ( OMT) de la Ottawa din iulie 1991 a redefinit turismul, precizand ca acest termen desemneaza activitatile angajate de persoane in cursul voiajelor sau sejurului lor in locuri situate in afara mediului rezidential pentru o perioda de peste 24 de ore sau de cel putin o noapte, fara a depasi un an, in vederea petrecerii timpului liber, pentru afaceri sau pentru alte motive adica in alte scopuri decat prestarea unei alte activitati remunerate in locul vizat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Valorificarea Potentialului Turistic al Zonei Anina.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!