Valorificarea Strategiei de Merchandising. Cazul Magazinului O Carte pentru Fiecare

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 4
CAPITOLUL I. Prezentarea societatii comerciale NIMSOC MEDIA SRL 5
1.1 Informatii generale despre firma 5
1.2 Structura organizatorica 6
1.3 Strategii si obiective 7
1.4 Magazinul "O carte pentru fiecare" 7
CAPITOLUL II. Diagnosticul viabilitatii economico-financiare a societatii comerciale NIMSOC MEDIA SRL 9
2.1 Analiza patrimoniala a echilibrului financiar 9
2.1.1 Dinamica si structura activului 9
2.1.2 Dinamica si structura pasivului 11
2.2 Analiza rezultatelor firmei 13
2.2.1 Evolutia si structura veniturilor 13
2.2.2 Evolutia si structura cheltuielilor 14
2.2.3 Capacitatea de autofinantare a firmei 15
2.3 Diagnosticul rentabilitatii firmei 15
2.4 Principalele simptome semnificative 17
CAPITOLUL III. Analiza SWOT a firmei SC NIMSOC MEDIA SRL 18
3.1 Importanta utilizarii analizei SWOT 18
3.2 Potentialul firmei 20
3.2.1 Puncte forte 20
3.2.2. Puncte slabe 22
3.3 Mediului ambient 23
3.3.1 Oportunitati 23
3.3.2 Amenintari 24
3.4 Analiza punctelor forte, a punctelor slabe, a oportunitatilor si a amenintarilor 25 
CAPITOLUL IV. Concluzii si propuneri 27
4.1 Concluzii 27
4.1.1 Concluzii generale 27 
4.1.2 Necesitatea valorificarii strategiei de merchandising 29
4.1.3. Necesitatea unui Customer Service la standarde excelente 30
4.2 Propuneri 31
4.2.1 Propuneri privind strategia de merchandising 31
4.2.2 Propuneri privind personalul magazinului 35
4.2.3 Propuneri privind evidenta marfii 36
4.2.4 Propuneri privind fidelizarea clientilor 36
4.3 strategia de merchandising in perioada 1iulie - 31 august - "O carte pentru vacanta" 38
Bibliografie 40
Anexe 41


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Realitatea de marketing implica un tot mai mare angajament in acceptarea provocarii unei gandiri creative, progresand prin cunoastere si intelegere catre incredere reciproca, convertind emotiile in tranzactii si relatia bazata pe aceste tranzactii intr-una conectata emotional si loiala pentru o perioada de timp. 
Titlul lucrari mele este - Valorificarea strategiei de merchandising, cazul magazinului "O carte pentru fiecare". Am ales aceasta tema datorita importantei pe care o prezinta merchandisingul in cadrul unui magazin si datorita impactul urias pe care strategia de merchandising o poate avea asupra rezultatelor magazinului daca aceasta este valorificata la adevarata ei valoare.
Intentionez prin aceasta lucrare sa valorific strategia de merchandising, ca instrument al planului de marketing, in cadrul magazinului "O carte pentru fiecare".
In capitolul I intitulat "Prezentarea societatii comerciale NIMSOC MEDIA SRL" am prezentat informatii generale despre firma, structura organizatorica a acesteia, obiectivele urmarite, strategiile pe care le urmeaza si o prezentare a magazinului "O carte pentru fiecare". In capitolul II am realizat diagnosticul viabilitatii economico-financiare prin analiza patrimoniala a echilibrului financiar, analiza rezultatelor firmei, diagnosticul rentabilitatii firmei pentru a putea identifica principalele simptome semnificative. Pe baza rezultatelor capitolului II , in capitolul III am identificat punctele slabe, punctele forte, opotunitatile si amenintarile cu ajutorul analizei SWOT. In prima parte a capitolului III am mentionat importanta utilizarii acestei metode iar in final am analizat datele obtinute pe parcursul capitolului. Capitolul IV cuprinde concluzii si propuneri, acestea au fost luate avand in vedere capitolele anteriare (capitolul I, II, III). Pe baza concluziilor am formulat o serie de propuneri ce au drept scop obtinerea avantajului competitiv pe o piata ce este intr-o continua crestere si dezvoltare, iar modalitatile prin care o afacere isi poate mentine si dezvolta avantajul competitiv, devin din ce in ce mai greu de gasit.
Din diagnosticul viabilitatii economico-financiare (capitolul II) si analiza SWOT (capitolul III) au rezultat o serie de nereguli ce afecteaza bunul mers al activitatii firmei. Pentru a scoate firma din impas am propus in capitolul IV o serie de recomandari si o strategie de merchandising pentru perioada 1iulie - 31august respectand noile propuneri privind merchandisingul in magazin. Am urmarit prin aceasta strategie de valorificare a merchandisingului in cadrul magazinului sa obtin cresterea vanzarilor si implicit a profitului, sa ofer clientilor magazinului o prima impresie excelenta si sa ajut firma in indeplinirea visului "de a fi prima alegere a tuturor". 
CAPITOLUL I
Prezentarea societatii comerciale NIMSOC MEDIA SRL
1.1 Informatii generale despre firma
SC NIMSOC MEDIA SRL este o societate cu raspundere limitata ce are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul al cartilor, ziarelor si articolelor de papetarie. Sediul firmei se afla in str. Vladeasa, nr. 2, bl. C77, sc. A, ap. 19, sector 6 Bucuresti. 
Inca de la deschidere (2003) firma a comercializat o gama variata de produse pe care le-a diversificat continuu in functie de cerintele pietei. Prin intermediul Magazinului " O carte pentru fiecare" se doreste dezvoltarea clientilor, oferindu-le atat cele mai bune produse cat si cele mai bune servicii.
Fiecare salariat are un rol vital in succesul firmei si impreuna cu ceilalti oameni ce fac parte din aceasta au misiunea de "a-i face fericiti pe clienti cu produsele si serviciile oferite". In prezent firma are 20 de salariati.
Afacerile pot fi si ar trebui sa fie un lucru amuzant. Ne intelegem obligatiile, stim ceea ce trebuie facut si o facem. In cadrul firmei nu cautam obedienta oarba. Oamenii nostri, din propria lor initiativa vor sa faca ceea ce fac pentru ca isi considera munca un lucru demn si de valoare. Avem incredere unii in altii si in asta gasim puterea de a depasi orice provocare. Profesionalismul este curajul de a-ti pasa de colegi, client si cariera. Pasiunea vine din inima, iar la oamenii nostri o poti recunoaste ca optimism, entuziasm si hotarare. Suntem entuziasti pentru ca avem puterea alegerii si stim care ne sunt talentele si rolurile fiecaruia. Dam tot ceea ce avem mai bun si nu acceptam ceva mai putin decat excelenta. Facem ceea ce ne-am angajat ca o sa facem la timp si ne respectam valorile interioare. Stim ce este important pentru noi si actionam in concordanta.
Leadership-ul "este capacitatea de a face viziunea sa devina realitate"( Warren Bennis). Cu acest lucru in minte, actionam pentru a deveni "Prima alegere a tuturor". Suntem uniti pentru ca vrem sa realizam lucruri extraordinare si aceasta este contributia pe care o aducem la succesul magazinului.
Actionand intr-un mediu care se schimba constant, trebuie sa reinventam si sa ne reorganizam firma zi de zi, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Suntem dispusi si capabili sa transformam idei noi in inovatii de succes pentru a descoperi si exploata noi oportunitati care sa ne aduca mai aproape de indeplinirea misiunii noastre de "a-i face fericiti pe clienti cu produsele si serviciile noastre".
1.2 Structura organizatorica 
Guvernarea organizationala la SC NIMSOC MEDIA SRL serveste mai multor scopuri: sa stabileasca si sa pastreze responsabilitatea managementului prin distribuirea de drepturi si responsabilitati membrilor Consiliului Director, managerilor; sa furnizeze o structura prin care managementul si Consiliul Director sa stabileasca si sa atinga obiective si sa monitorizeze performantele; sa intareasca si sa vegheze cultura firmei ce promoveaza integritatea si responsabilitatea in afaceri; sa incurajeze utilizarea eficienta a resurselor si sa ceara socoteala pentru gestionarea acestor resurse.


Fisiere in arhiva (1):

  • Valorificarea Strategiei de Merchandising. Cazul Magazinului O Carte pentru Fiecare.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!