Introducere În lucrarea de faţă vom examina şi vom prezenta mediul de marketing al S.C. Ricu Prodcom S.R.L., respectiv componentele micromediului si ale macromediului care influenţează atât firma, cat si pieţele de afaceri si concurenţii. În capitolul întâi vom aborda partea teoretică a analizei mediului de marketing s S.C. Ricu Prodcom S.R.L., unde vom putea urmări toate componentele de bază ale firmei respective. În capitolul doi vom face prezentarea şi descrierea firmei, evoluţia firmei de când a fost înfiinţată, organizarea sa, compartimentul de marketing din care se desfpşoară polit... vezi detalii
INTRODUCERE Motto: Civilizaţia şi istoria au început acolo unde locuieşte azi neamul românesc. (W. Schiller) Societatea contemporană este ghidată de căile pe care i le dezvăluie mass-media, de viziunea asupra lumii pe care acestea o pun la dispoziţie, de opinia publică pe care o certifică. Jurnaliştii şi organizaţiile media contribuie la modelarea comportamentului social şi determină specificul imaginilor mentale pe care publicurile le dezvoltă despre lume, societate şi despre sine. Această influenţă a jurnaliştilor asupra societăţii a reprezentat punctul de pornire al lucrării de licen... vezi detalii
INTRODUCERE Intermediarul nu este o simpla veriga a unui lant conceput de catre un producator, ci mai degraba un debuseu independent, reprezentând necesitatile unei mari categorii de consumatori, pe care acesta o deserveste PHILIP McVEY In conditiile economice actuale, cei mai multi producatori nu-si vând bunurile direct utilizatorilor finali, între ei existând numerosi intermediari cu denumiri diverse, care îndeplinesc functii diferite. Unii, cum ar fi angrosistii si detailistii, cumpara, îsi însusesc si revând marfa; ei se numesc comercianti. Altii, cum ar fi comisionarii, reprezenta... vezi detalii
Introducere Începuturile turismului se pierd în adâncurile vremurilor. Este cât se poate de probabil că oamenii au efectuat, de pildă, deplasări de « agrement » dintr-o zonă în alta imediat după ce s-au desprins de stramoșii lor, oricare ar fi aceștia. Voiajele de studiu ale tinerilor români în Grecia erau frecvente în antichitate, la fel ca cele legate de jocurile olimpice. Evul Mediu consacra vizitele la unele temple de renume, în timp ce Renașterea generează voiajele de placere, precum și cele legate de curiozitățile intelectuale. Capitalismul impulsionează călătoriile în scopuri de afa... vezi detalii
Prezenta lucrare, intitulata ,,Satisfactia consumatorilor cu privire la serviciile de telefonie oferite de catre compania Orange Romania" constituie tema licentei pe care am realizat-o in cadrul Facultatii de Stiinte Economice a , sub indrumarea Am optat pentru aceasta tema de studiu deoarece Orange este o companie multinationala, de dimensiuni mari, cu o evolutie performanta si competitiva pe plan national, fiind una din cele mai profitabile subsidiare ale companiei France Telecom, la nivel mondial. S.C ORANGE ROMANIA S.A face parte din primele 3 companii din tara noastra sub aspect al p... vezi detalii
Introducere Lucrarea de față este structurată în patru capitole reprezentative ce redă aplicabilitatea totală a componentei celei mai importante ale mix-ului de marketing, și anume politica de produs în domeniul social-umanitar din România. Pentru o analiză mai exact realizată am ales ca punct de observație Societatea Națională de Cruce Roșie din România sau mai pe scurt abreviată, S.N.C.R.R. Aceaste capitole sunt regăsite în conținut astfel așezate: Capitolul I denumit, Prezentare generală a Societății Naționale de Cruce Roșie din România în cadrul căruia se regăsesc subcapitole ca Desc... vezi detalii
INTRODUCTION The ethical principles refers to every day conduct, human habits and atitudes concerning the general concepts of good and bad, truth and lie, equity and discrimination, liberty and constraint etc. The principles of business ethics need to be developed and applied to all fields of economy. In the vision, promoting an adequate ethical behavior both for managers and subordinates has a decisive importance and essential impact on the final results of the organization as a whole. The main motivation for choosing the theme, is the connection between promise-expectation to the firm... vezi detalii
INTRODUCERE În ultimele decenii , firmele au trebuit sa faca fata unei concurente mai acerbe mai oricând; a fost necesara trecerea de la o filozofie bazata pe produs la una bazata pe client si marketing. Acest lucru se realizeaza printr-o mai buna cunoastere si satisfacere a nevoilor si dorintelor consumatorilor. Abordarea obiectiva, logica si comparativa a conceptului de marketing în cadrul oricarei unitati productive sau de servicii, însotita de aplicarea lui în practica de o serie de maduri concrete reprezinta o pârghie importanta de îmbunatatire a activitatii economice, un instrumen... vezi detalii
Introducere Domeniu relativ nou, marketingul s-a impus ca obiect de studiu, fiind cel care poate adăuga valoare produselor sau serviciilor în contextul unei concurențe tot mai acerbe. Deși marketingul este perceput ca rezumându-se la activități de promovare și vânzări, el reprezintă o noțiune mult mai complexă. În zilele noastre putem spune că întâlnim manifestări ale marketingului în fiecare zi, de la banala activitate de a merge pe stradă și a zări un panou publicitar, până la mesaje publicitare prin intermediul televiziunii sau al internetului, sau chiar personalizate direct pe telefon ... vezi detalii
Introducere Farmec SA este una dintre cele mai prestigioase firme romanesti, atat pe plan national, cat si pe plan international. De`a lungul vremii, compania si`a continuat ascensiunea in topul firmelor producatoare de cosmetice, ajungand, astazi, pe cele mai fruntase pozitii. Motivele care m`au determinat sa aleg drept tema a lucrarii de licenta, promovarea unui nou produs Farmec, sunt legate de valoarea companiei si notorietatea sa mondiala, calitatea produselor create de`a lungul vremii. Este remarcabila implicarea sa in spatiul comunitar prin anumite responsabilitati sociale: sustine... vezi detalii
Introducere În acestă lucrare este vorba despre un studiu al activităţilor desfăşurate în de magazinele en-gros de tip cash&carry. Scopul acestei lucrări este de a analiza, prin comparaţie socieţăţile , Metro Cash and Carry şi Selgros Cash and Carry cât şi de astudia politicile şi strategiile practicate de acestea. Pentru realizarea acesteia am pornit, şi o să ţin cont de aspecte cum ar fi, ce a determinat succesul acestor companii, atât pe piaţa internaţională cât şi ce-a româneasă, datorită cărui fapt rezistă acestea în timp şi mai ales am ales să evidenţiez părerile clienţilor despre ace... vezi detalii
MEMORIU JUSTIFICATIV In lucrarea de disertatie „Analiza influentei mediului de marketing la Colegiul Economic Bacau” am incercat sa surprind influenta factorilor din micromediu si macromediu asupra desfasurarii activitatii institutiei, pentru o adaptare mai eficienta la piata educationala. Am ales acesta tema pornind de la necesitatea adaptarii la schimbari a tuturor firmelor si institutiilor, ca si conditie a supravietirii pe o piata extrem de dinamica. Vremurile in care traim sunt caracterizate, poate mai mult decat cele trecute, prin complexitate si dinamism. Schimbarile se produc rap... vezi detalii
INTRODUCERE Lucrarea are drept obiectiv analiza aspectelor teoretice si practice ale patrunderii pe piata a firmei SC Millenium Pro Design SRL, în vederea dezvoltarii activitatii viitoare a acesteia si a pozitionarii cat mai adecvate pe piata. Primul capitol, intitulat ’’ Strategii asociate de patrundere pe piata’’, cuprinde o scurta abordare teoretica a procesului de organizare a sistemului de afaceri. Al doilea capitol ne ofera o prezentare generala a SC Millenium Pro Design SRL, istoricul firmei precum si domeniul de activitate si provenienta sa pe piata romaneasca.In acest capitol se... vezi detalii
INTRODUCERE După cum sugerează şi titlul epicentrul acestei lucrări, este dat de abordarea unor subiecte legate de sistemul de relaţii publice şi rolul acestora în promovarea imaginii BRD- Groupe Société Générale, analizând aceste două aspecte (sistemul de relaţii publice şi promovarea imaginii BRD-Groupe Société Générale) din perspectiva stabilirii unor legături cauză-efect, cauza fiind dată de ansamblul de instrumente şi tehnici specifice relaţiilor publice iar efectul consolidarea imaginii BRD-Groupe Société Générale prin atragerea unui număr cât mai ridicat de clienţi. Pe de o parte ... vezi detalii
INTRODUCERE Progresul continuu al societăţii contemporane este strâns legat de realizarea a numeroase obiective în diferite sectoare de activitate. Modelele tradiţionale fac faţă cu greu complexităţii mereu crescânde a proiectelor, a cerinţelor sporite privind obţinerea unor parametri economici corespunzători. Din această perspectivă, rezolvarea problemelor economice este o luptă cu timpul şi cu eforturile materiale sau costurile. Tendinţele negative care conduc la depăşiri de termene şi de costuri se manifestă tot mai intens pe măsura avansării lucrărilor, singura cale de evitare sau aten... vezi detalii